Рейчъл Зоуи (Rachel Zoe), когато е на 39 години, е не просто световноизвестен дизайнер, а диктатор на модата със собствен бранд. Нейният съпруг Роджър Берман е президент на модната индустрия Rachel Zoe Inc.
Наистина звучи необикновено.
Да, Рейчъл Зоуи е един от най-известните модни стилисти в света. От Камерън Диас до Дженифър Гарнър, тя е обличала почти всяка холивудска икона.
В същото време нейният бизнес усет я прави още по-успешна…и богата. Тя достойно стои в компанията на експерти в телевизионния маркетинг като Доналд Тръмп и Емерил Лагас. Рейчъл не само прави мода, но и я продава по ненадминато добър начин, благодарение на 99 процентната точност на своята интуиция.
Да се запознаем са тази фамозна жена!
Детство и семейство – креативност в зародиш
Rachel Zoe Rosenzweig е родена на 1 септември 1971 г. в Ню Йорк. Тя е дъщеря на Рон и Лесли Розенвайг и има сестра на име Памела. Не харесва своето фамилно име още преди да започне кариерата си. Звучи твърде еврейско. По-голямата част от детско-юношеските си години прекарва в Ню Джърси. Завършва социология и психология в университета Джордж Вашингтон.
От 8 годишна иска да се занимава с мода. И го прави по безпогрешен начин. Наистина целият й живот е мода: работи с редактори на списания, рекламни агенции, козметични фирми, модни къщи и знаменитости. Тя се превръща във влиятелна личност, благодарение на собствения си разпознаваем стил, който е високо ценен.
Първи пробиви в модната индустрия
Зоуи стартира своя бляскав път в несъществуващото днес модно списание YM в Ню Йорк (годишна заплата: $18 000). Доста скромно… Като моден редактор описва и представя много млади знаменитости като Аштън Къчър и Гуен Стефани.
Отделни моменти в нейния живот се оказват наистина трансформиращи в кариерата й. Когато е на 24, Tommy Hilfiger й предоставя възможност да направи двуседмична фотосесия в Ел Ей, включваща безброй актьори и супермодели.
Когато вече започва на свободна практика работи с Бритни Спиърс, Backstreet Boys и Енрике Иглесиас. А първият голям клиент на дизайнерката за червения килим е изящната Дженифър Гарнър.
Махалото на успеха се задвижва. Тя облича звездни величия като: Кийра Найтли, Дженифър Лорънс, Ан Хатауей, Кейт Хъдсън, Ева Мендес, Бо Гарет, Моли Симс, Джой Брайънт, Лиз Тайлър, Деми Мур, Дебра Месинг, Кейт Бекинсейл, Салма Хайек…. Списъкът е дълъг - точно като червения килим, където тя представя най-зашеметяващите си модни приумици.
Модно верую
От редактор на модно списание Рейчъл става една от най-доминиращите личности в индустрията на модата. Въпреки факта, че няма образование в тази сфера, Зоуи се грижи за дрехите и стила на богати и известни личности от света на шоу бизнеса.
Краят на 60-те и началото на 70-те години на миналия век са нейните две любими модни епохи, защото те са перфектната комбинация от бохемски блясък. Светската дизайнерка ги пречупва през своя креативен поглед и създава супер елегантни и незабравими облекла. С помощта на тв звездата и дизайнер Никол Ричи, Зоуи се утвърждава като пионер на несравнимия бохо-шик в сферата на модата. Тази комбинация включва: широки ризи и рокли с огромни бижута, съчетани със слаба фигура. В модната индустрия развива съвместна дейности с Judith Leiber, Samsung, Gap, Piperlime, Rose Apodaca, QVC, Lindex и Robin Moraetes.
Зоуи е фанатик на тема бижутата: тя обича и ползва такива единствено на бранда Cartier. Има своя линия за производство на бижута. През 2012 г. тя я разширява. Нейните красиви творения са не само с първокласно качество, но и с първокласна цена.
Тя представя своята дебютна колекция от съвременни чанти, обувки и аксесоари през 2011 г. Стоките се предлагат в над 270 магазина, включително Neiman Marcus, Nordstrom и Holt Renfrew.
Семеен живот и бизнес партньорство
Зоуи открива любовта на живота си в лицето на Роджър Берман (Rodger Berman) през 1991 г., когато и двамата посещават университета The George Washington University във Washington. Те се женят през 1998 г. Имат двама сина, родени през март 2011 г. и декември 2013 г.: Кайус Джагър и Стайлър Морисън. Семейството живее в Лос Анджелис в невероятно красив дом, който често присъства в списанията по интериорен дизайн. Както вече казахме в началото, съпругът й командва нейната модна империя.
Популярността на Рейчъл расте и това е видно броя на нейните последователи в Instagram и Twitter.
Телевизионни продукции с милиони зрители
Тази красива жена не се спира пред нищо. Тя има и собствен телевизионен риалити сериал, който продължава цели 4 сезона. Първият епизод на The Rachel Zoe Project е излъчен през 2008 г.. Рейчъл представя професионални и лични аспекти от живота. Също демонстрира свои колекции и отношения със съпруга и бизнес партньора си. Проектът спира, но Зоуи започва ново реалити през 2015 година. То е озаглавено Fashionably Late With Rachel Zoe и в центъра му пак са модата и поп културата.
Рейчъл Зоуи създава особена визия на своите клиенти – тя е ретро, бляскава, бохемска. Но все пак всеки от тях е с някаква тънка индивидуалност.
Медийни изяви – успехът им е гарантиран
През 2009 г. стилистката основа The Zoe Report, ежедневен бюлетин. Това е дайджест лайфстайл издание, посветено на красотата и модата. Популярността му е невероятна – над 350 000 читатели и 70 000 фенове във Facebook от първия месец на 2014 г. Виждайки първоначалния успех, тя стартира друго модно издание, фокусирано върху красотата: Zoe Beautiful.
„Тайната на успеха на Рейчъл е абсолютната яснота на нейния вкус и нейната нецинична страст към модата“, споделя главният редактор на Harper’s Bazaar Гленда Бейли.
CURATEUR – последното бизнес предизвикателство на Зоуи
В момента модната диктаторка се е съсредоточила върху проекта CURATEUR. Това е луксозна абонаментна услуга. Всяка сезонна кутия съдържа най-малко 5 основни елемента (мода, красота и начин на живот) на стойност над $400. Предлагат се сезонни абонаменти за $99,99 сезон или $349,99 годишно.
Клиентите отключват достъп до невероятен асортимент от някои от любимите им продукти и луксозни услуги за дома, модата и красотата. Всеки от тях получава сезонна кутия с лично подбрани артикули от Рейчъл директно до вратата.
В същото време членовете на модното братство имат възможност да пазаруват всичко: от невероятни ретро парчета на Chanel, Gucci и Louis Vuitton до модни и козметични неща от най-новия сезон.
И това не е всичко – те имат достъп до услуги като СПА процедури, доставки на цветя и др. CURATEUR им ги предоставя достъпно за светски персони на изключителни намалени цени. CURATEUR.com дава и при първа покупка ексклузивна 20% отстъпка. Явно еврейското в творческата дама си е казало думата.
Очакват ни нови предизвикателства. Може да надниквате в @CURATUER и @RachelZoe в Instagram, за да бъдете в крак с най-новото в света на модата.
Автор: Мирослава Петърчева
http://sunrises-mira.blogspot.com/
Източници:
Halperin, S., How Rachel Zoe Became Hollywood’s Most Powerful Fashion Player, march 9, 2011, https://www.hollywoodreporter.com/news/general-news/how-rachel-zoe-became-hollywoods-165967/
My Life In Fashion: Rachel Zoe, 25 February 2022, https://sheerluxe.com/fashion/my-life-fashion-rachel-zoe
Rachel Zoe, https://www.famousfashiondesigners.org/rachel-zoe
0 коментари
Оставете коментар