Модерното Кето - режимът срещу излишните мазнини

Модерното Кето - режимът срещу излишните мазнини

Кето режимното хранене е известно и като хранене, подходящо за някои форми на инсулинова резистентност. Богатата на мазнини и протеини „диета“ е подходяща за хора с повишени нива на инсулинн в организма си.

 

Основната цел на повечето хора, които предпочитат кето е да свалят излишните мазнини и да стимулират естествения процес на изгаряне на мазнините в тялото.

 

Какво трябва да знаем преди да спазваме Кето режим?

 

Както при всяка диета, първите 7 дни на Кето режим могат да бъдат най-важни за постигането на мечтана фигура и по-добро здраве.

Те са и най-трудните, защото организмът е свикнал с по-различен начин на хранене и е вероятно този преход да не е особено лек. При промяната може да се проявят някои симптоми, но бъдете спокойни – те отшумяват.

С всеки изминал ден тялото се пренастройва, така че след първите 7 дни на кето режим ще се чувствате все по-добре.

 

Кетогенна диета – защо да я изберем?

Кетогенната диета, наричана накратко кето, се основава на един простичък принцип – значително увеличаване на здравословните мазнини е менюто, умерен прием на протеини и драстично намаляване навъглехидратите.

 

От какво да се откажем?

 

Тъй като приемът на въглехидрати е ограничен от 20 до, максимум, 50 г на ден, при кето диетата е важно да елиминираме високовъглехидратните храни, с които сме свикнали.

 

Това са:

  • Захарта.
  • Газираните напитки.
  • Тестените сладкиши и изобщо тестени изделия от бяло брашно.
  • Плодове – разрешени са бери плодовете, в определени количества.
  • Зърнени храни и нишесте.
  • Бобови растения.
  • Кореноплодни като картофи и моркови.
  •  

Основното и най-важно нещо е да не забравяме, че и в плодовете се съдържа голямо количество захар. За това по време на кето режим са подходящи само плодове като боровинки, ягоди, малини.

 

Не забравяйте, че доматите също са плод и са забранени. Понякога може да ползвате до 30 грама на ден чери домати.

 

За сметка на гореизброените се набляга на:

  • Месо, риба и млечни продукти.
  • Здравословни масла като зехтин, кокосово или масло от авокадо.
  • Авокадо – то е с високо съдържание на здравословни мазнини.
  • Нисковъглехидратни зеленчуци.
  • Ядки и семена.

 

Най-важните ползи от кето:

·       Намалява тревожността и депресията

·       Намалява и/или премахва мазнините около корема

·       Изчиства кожата

 

Прочетете добре всичко за начина на хранене и се консултирайте с лекар преди да премиете към специфичен режим на хранене, особено ако страдате от болести или имате алергични реакции към храни или лекарствени средства.

 

 

Автор: Admiral Newspaper Admiral Newspaper 27 Пъти прочетена

0 коментари

Оставете коментар

Най-четени